sobota, 23 maja 2015

Welcome!

Hej! Na tym blogu znajdziecie krótkie recenzje filmów które według mnie zasługują na polecenie. Ja jestem tylko nastolatką więc nie oczekujcie ode mnie profesjonalnego opisu (np. czy aktorzy dobrze grają, kto lepiej by pasował do tej roli, itp.) skupię się raczej na treści. Osoby które będą czytać tego bloga (o ile ktoś taki w ogóle się znajdzie ) proszę o choćby jeden malutki komentarzyk (np. :-) ) tyle mi w zupełności  wystarczy i doda ogromnej motywacji. Jest to mój pierwszy blog i nie liczę na cud że będzie tu masa czytelników ( co byłoby mile widziane), ale mam nadzieje że choćby kilka osób będzie czytało to co napisze.
Jakbyście znali jakiś ciekawy film to proszę o napisanie w komentarzu. Mile widziane będą też wasze opinie. Przepraszam za błędy.

~PolishTeenager

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz